OBSADA        (w kolejności pojawiania się na scenie)

BABCIA SARA

 

AGNIESZKA KUROWSKA

Ukończyła studia na Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie Wydziału Wokalno-Aktorskiego, w kla­sie doc. Magdaleny Bojanowskiej (1986). W latach 1984–1985 była adept­ką-solist­ką w Teatrze Wielkim w Warszawie, dwu­krot­nie — sty­pen­dyst­ką Ministra Kultury i Sztuki. W latach 1985–2009 solist­ka Warszawskiej Opery Kameralnej. Współpracowała z Teatrem Wielkim — Operą Narodową, Operą Bałtycką, Teatrem Wielkim w Poznaniu. W 1987 r. zadebiutowała rolą Fiordiligi, w fil­mo­wej wer­sji ope­ry „Cosí fan tut­te”, w reży­se­rii Krzysztofa Tchórzewskiego. Ma w swo­im reper­tu­arze ponad 40 pierw­szo­pla­no­wych ról ope­ro­wych (w tym 18 mozar­tow­skich), a tak­że par­tie oratoryjne od baro­ku do współ­cze­snych. Brała udział w festi­wa­lach Mozartowskich, m.in. w Madrycie, El Escorial, Roubaix, w Pradze, Sewilli, Cordobie, Alicante, Santiago de Compostela, Festival de Opera de la Coruńa, Klangbogen Wien, Carinthischer Sommer Villach, Liege, Bejrucie, Vratislavia Cantans, Drezdner Musikfestspiele. W 1997 r. zagra­ła w fil­mie Krzysztofa Zanussiego pt. „Ostatni Krąg” z cyklu „Opowieści week­en­do­we’’. W 2001 r. otrzy­ma­ła Złoty Krzyż Zasługi Rzeczypospolitej Polskiej, a w 2006 r. odzna­kę Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego „Zasłużony dla Kultury Polskiej”. Dwukrotnie nomi­no­wa­na do nagro­dy fono­gra­ficz­nej „Fryderyk”. Ma w swo­im dorob­ku 7 płyt CD, nagra­nia m.in.: dla tele­wi­zji pol­skiej, hisz­pań­skiej, fran­cu­skiej, holen­der­skiej, dla radia pol­skie­go, irlandz­kie­go i austriackiego

HANNA

 

IZABELLA BUKOWSKA

Absolwentka Średniej Szkoły Muzycznej w Poznaniu w klasie fortepianu. W 1996 roku ukończyła Państwową Wyższą Szkołę Teatralną w Warszawie oraz Szkołę Trenerów Biznesu DSMG. W 1996 została uhonorowana za swoje osiągnięcia nagrodą im. Adama Mularczyka oraz w 1998 nagrodą specjalną Teatru Polskiego.

Intensywnie pracuje jako aktorka dubbingowa w serialach Disneya, Netflixa oraz pełnometrażowych kinowych filmach animowanych. Od lat związana z Teatrem Polskim w Warszawie (od 1996), Teatrem Polskiego Radia (od 1998) oraz z Teatrem Telewizji (od 1994). Wystepowała w niezliczonych spektaklach teatralnych i musicalowych m.in.: „Zemsta“ A.Fredry , reż. Andrzej Łapicki (1998), „Łatwiej kochać , niż rozumieć“ Jacka Wasilewskiego w reż Malgorzaty Boratyńskiej (1998), „Refreny Ref-Rena“ piosenki Feliksa Konarskiego w reż. Alicji Choińskiej (2006), „Z kim tak Ci będzie źle jak ze mną?“- piosenki Orłowa w reż. Alicji Choińskiej -  Teatr Roma (2010), „Album snów“ Czesława Miłosza, reż. Roman Kołakowski (2011), „Wszędzie jest wyspa tu“ reż. Magdalena Smalara (2012), „Marlena-Ostatni koncert“ reż. Józef Żuk Opalski (2017), „Żołnierz Królowej Madagaskaru” (2019). Brała udział w takich produkcjach jak m.in.: „Klan” (1997), „Na Wspólnej” (2003), „M jak miłość” (2003), „Na dobre i na złe” (2004), „Teraz albo nigdy” (2009), „Barwy szczęścia” (2013). W latach 2017-2018 specjalnie dla niej stworzono postać tytułową w serialu „Mecenas Lena Barska” . Artystka ma na swoim koncie także nagranie trzech albumów CD oraz prowadzenie programów „Super Ekspres TV“, „Kurier TV“ w Polsacie.

ABEY

 

PIOTR BAJTLIK

Absolwent warszawskiej Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza (2005).
Debiutował w Teatrze Rozrywki w Chorzowie w 2000 roku. Od 2006 w zespole Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie. Zagrał w ponad 20 przedstawieniach tego teatru, m.in.: Alfreda w „Mężu i żonie” A. Fedry (reż. Jarosław Kilian), Krogstada w „Domu lalki” H. Ibsena (reż. Agnieszka Lipiec-Wróblewska) i Horacego w „Szkole żon” Moliera (reż. Jacques Lassalle).
Współpracował z warszawskimi teatrami: Teatrem Studio Buffo oraz Teatrem Polonia („Grube ryby” M. Bałuckiego w reż. Krystyny Jandy).
W 2003 roku zdobył Grand Prix Festiwalu im. Anny German w Zielonej Górze za interpretacje utworów Katarzyny Gaertner, a w 2018 nagrodę „Arete" za debiut aktorski w Teatrze Polskiego Radia.
Stworzył liczne role w spektaklach i słuchowiskach Teatru Polskiego Radia i setki ról głosowych w dubbingu. Występuje także w produkcjach Teatru Telewizji, m.in.: „Pseudonim Anoda” (reż. Mariusz Malec), „Kolęda nocka. 30 lat później” (reż. Jarosław Minkowski) oraz „Szkoła żon” (reż. Jacques Lassalle).
Sympatię publiczności zyskał sobie także rolami w produkcjach telewizyjnych takich jak m.in.: „M jak miłość” (2005-2008), „Plebania” (2010), „W rytmie serca” (2018) czy „Oko za oko” (2018).

ALICJA

 

SASHA STRUNIN

Ukończyła szkolę muzyczną w klasa fortepianu oraz pobierała lekcje śpiewu u solistki Teatru Wielkiego w Poznaniu Wity Nikołajenko oraz w klasie wokalnej Marzeny Osiewicz (Policealne studium piosenkarskie im. Czesława Niemena). W styczniu 2006 nakładem Universal Music Polska ukazał się debiutancki album jej zespołu The Jet Set zatytułowany „Just Call Me”. Album uzyskał status złotej płyty. W roku 2007 zespół wygrał eliminacje do Konkursu Piosenki Eurowizji utworem „Time to Party” co zaowocowało tournée po Europie (Hiszpania, Irlandia, Rosja, Ukraina, Cypr, Łotwa, Litwa). We wrześniu 2009 roku odbyła się premiera pierwszego solowego albumu studyjnego wokalistki zatytułowanego „Sasha” wydanego nakładem Sony Music.
W 2014 ukończyła studia na Wydziale Fotografii Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu. Była również w obsadzie seriali telewizyjnych takich jak m.in.: „Pierwsza miłość” (2010), „Na Wspólnej” (2018), „Pułapka” (2018). W okresie 2014-2019 występowała z kompozycjami z albumu „Woman In Black” wydanego przez Agencję Muzyczną Polskiego Radia z towarzyszeniem wielu orkiestr symfonicznych m.in. Filharmonii Szczecińskiej pod dyrekcją Ewy Strusińskiej, Filharmonii Łódzkiej i Filharmonii Śląskiej pod batutą Sławomira Chrzanowskiego, Filharmonii Bałtyckiej, Filharmonii Podkarpackiej, Filharmonii Płockiej pod kierownictwem Massimiliano Caldi. W czerwcu 2019 artystka wydała album jazzowy zatytułowany „Autoportrety” (Soliton).

DYREKTOR

 

DAREK KORDEK

Studiował na Wydziale Aktorskim w warszawskiej Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej, którą ukończył w 1988. Nagrodzony na VI Ogólnopolskim Przeglądzie Przedstawień Dyplomowych Szkół Teatralnych w Łodzi, za podwójną rolę Kacpra i Leondera, w spektaklu: „Czyste szaleństwo”, w reżyserii Jana Englerta. W 1989 zdobył jedną z trzech głównych nagród na X Przeglądzie Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu.

Występował w teatrach warszawskich m.in.: Rampa na Targówku - (1988–1992), Studio Buffo - (1993–1995, od 2009), gdzie śpiewał w produkcjach Janusza Józefowicza, m.in. „Do grającej szafy grosik wrzuć”, musicalu „Metro”, „Romeo i Julia”.  Teatrze Muzycznym Roma - „Deszczowa Piosenka” (1999), Syrena (2001–2002), Na Woli (2004) i Komedia (2006) oraz Współczesnym im. Edmunda Wiercińskiego we Wrocławiu (1995–1996), im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu (1995), Powszechnym im. Jana Kochanowskiego w Radomiu (1996). Wystąpił w serialach telewizyjnych takich jak m.in.: „W labiryncie” (1990–1991), „Komisarz Alex” (2012, 2014), „Lekarze” (2012), „Prawo Agaty” (2013), „O mnie się nie martw” (2015), „Aż po sufit!” (2015), „Bodo” (2016), „Pierwsza miłość” (2016), „Ojciec Mateusz” (2016,2019).

W 1996 wydał album zatytułowany „Tylko cień...” do którego napisał część tekstów a w 2004 w duecie z aktorką Olgą Bończyk nagrał płytę „Sztuka kochania, czyli serdeczne porachunki” którą była zapisem musicalu o tym samym tytule. Wiosną 2016 wziął udział w piątej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” zajmując ostatecznie drugie miejsce w finale. Od 2018 jest jednym z jurorów talent-show telewizji Polsat „Śpiewajmy razem”. Współprodukował i zagrał główna rolę w musicalu "BODO" jedynym podróżującym po Polsce musicalu. Aktualnie przygotowuje spektakl "Najlepszy przyjaciel Mężczyzny" którego premiera odbędzie się końcem lutego 2020r. w Warszawie.

MOJSZE

 

PIOTR CYRWUS

W 1985 roku ukończył PWST w Krakowie i jeszcze w tym samym roku zagrał w spektaklu „Ferdydurke” realizowanym przez Teatr Telewizji. Następnie pojawił się w takich sztukach jak „Diaboliada”, „Noc Walpurgii” czy „Do piachu”. Za rolę w ostatnim z wymienionych otrzymał nagrodę prezesa Radiokomitetu. W 1990 zdobył nagrodę za wykonanie monodramu Zapiski oficera Armii Czerwonej wg książki S. Piaseckiego na Ogólnopolskim Festiwalu Teatru Jednego Aktora w Toruniu. W kolejnych latach występował też w spektaklach Teatru im. Stefana Jaracza w Łodzi oraz Teatru STU i Teatru Starego w Krakowie. Teatrze Polskim w Warszawie (2012-2019) a od 2019 w Teatrze Dramatycznym w Warszawie. W 1988 roku Piotr Cyrwus oficjalnie zadebiutował na szklanym ekranie w serialu „Crimen”. W kolejnych latach fani mogli podziwiać jego talent w takich produkcjach jak „Mistrz i Małgorzata”, „Śmierć dziecioroba”, „Balanga”, „Cwał”, „Ekstradycja 2”, „Pokój 107” czy „Darmozjad Polski”. Przełomową rolą dla Piotra Cyrwusa okazała się postać Ryszarda Lubicza w serialu Klan, gdzie grał aż do 2012 roku. Po tej pamiętnej roli Piotr Cyrwus pojawił się między innymi w takich filmach i serialach jak „Pan Tadeusz”, „Miodowa lata”, „Kasia i Tomek”, „Ojciec Mateusz”, „Ranczo”, „Komisarz Alex”, „Czas honoru”, „Rodzinka.pl”, „Na krawędzi”, „Hotel 52”, „Na Wspólnej” czy „Baron24”.

MŁODA SARA

 

MAŁGORZATA KOZŁOWSKA

Ma za sobą solidna edukację muzyczną w klasie skrzypiec w PSM I st., i śpiewu w Studiu Wokalnym pod okiem Grażyny Alber. Od 2013 aktywnie zajmuje się dubbingiem pracując w serialach Disneya, Netflixa czy też pełnometrażowych kinowych filmach animowanych. W 2014r. Otrzymała nagrodę w kategorii „Najlepsza Aktorka” w ramach festiwalu 48HFP. Brała udział w warsztatach w Teatrze L’ARIA pod okiem Serge Nicolai i Piotra Chołodzińskiego (Korsyka) oraz z techniki Grotowskiego.

W 2016 r, rozpoczęła współpracę ze Studiem Accantus z którym związana jest do dziś. W 2017 roku zdobyła I nagrodę na XII Międzynarodowym Konkursie Wokalnym dla studentów szkół teatralnych „Śpiewająca Maska” w Petersburgu.  W 2018 r. Otrzymała nagrodę AOJDE za debiut muzyczny w Teatrze Polskiego Radia. W 2019 roku, otrzymała wyróżnienie za rolę Kasandry w spektaklu „Każdy musi kiedyś umrzeć Porcelanko, czyli rzecz o Wojnie Trojańskiej” oraz Saszy w spektaklu „Płatonow” na 37. Festiwalu Szkół Teatralnych w Łodzi. Wystąpiła w serialach takich jak m.in.: „Plebania”, „Ojciec Mateusz”, „O mnie się nie martw”, „Za marzenia”, „Korona królów”,  „Krew z krwi I” (reż. Xawery Żuławski), “Krew z krwi” II sezon (reż. Jan Komasa) oraz w filmie „Ixjana” (braci Skolimowskich).

KAZIK

 

PRZEMYSŁAW NIEDZIELSKI

Absolwent Policealnego Studium Aktorskiego im. Aleksandra Sewruka przy Teatrze im. Stefana Jaracza w Olsztynie. Laureat olsztyńskiej nagrody Talent Roku 2013.  

Został laureatem XVII Festiwalu Teatrów Moraw i Śląska w Teatrze Cieszyńskim w Czeskim Cieszynie dla najlepiej zapowiadającego się młodego aktora (2017).

Rozpoczął swoją karierę musicalową w 2015 roku od roli Christiana 2015 w musicalu „Cyrano” reż. Jakub Szydłowski w Teatrze Muzycznym w Łodzi. Ma na swoim koncie występy w musicalach teatru Rampa w Warszawie takich jak m.in.:„Kobiety na skraju załamania nerwowego” w reżyserii Dominiki Łakomskiej (2017) w roli Montera,  „Twist and Shout” – reż. Santiago Bello w roli Ryszarda (2018), „Rapsodia z Demonem” – reż. Michel Driesse (2018), „Jesus Christ Superstar” – reż. Jakub Wocial/ Santiago Bello w roli Szymona Zeloty). Związany od 6 lat między innymi z takimi studiami dubbingowymi jak SDI Media, Start International, Eurocom, BTI Studio.

MAREK

 

SŁAWOMIR MANDES

Absolwent Studium Wokalno – Aktorskiego im. Danuty Baduszkowej przy Teatrze Muzycznym w Gdyni, gdzie stawiał swoje pierwsze kroki na scenie w musicalu „Jezus Christ Superstar” w reżyserii Macieja Krowina. Zaraz po ukończeniu szkoły wcielił się w rolę Marka w musicalu „RENT” w reżyserii Jana Ozgi w Operze na Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie.

W ostatnim czasie mogliśmy oglądać na dużym ekranie jego rolę pilota Dywizjonu 303 Tadeusza Andruszkowa w filmie „Dywizjon 303”. „Historia prawdziwa”. Obecnie współpracujący z Gdyńskim Centrum Kultury, Teatrem ME/ST oraz Teatrem RAMPA w musicalu „Twist and Shout”.

© 2019 by Blast Productions

  • Facebook